mandag 4. juni 2012

Kreta

Jeg har hatt flyskrekk siden 2006, da jeg var med på en forferdelig flytur fra Italia til Norge. Det skjedde helt plutselig, som lyn fra klar himmel. Jeg begynte å føle alle bevegelser, alle lyder, alle forandringer i flyet. Det har vært en sorg, siden jeg elsker å oppleve andre land. Men  så i mars bestemte jeg meg for å ta tak i problemet mitt og vi bestilte en tur til Kreta! Og av bildene kan dere se hvor FLOTT jeg hadde det med familie og venner! Jeg var redd...men det gikk ok:) HAPPY!









Denne ukas dillabidrag. Vi har fått med oss en fantastisk selected scrapper denne måneden.



5 kommentarer:

Pia sa...

Herlige bilder! Flott at du kom deg av gårde - må ha vært deilig å komme seg litt bort:)

Arnlaug sa...

Så godt du tok turen og at da gjekk greit:-) Såg ut som ein herlig tur:-)

Brit Sviggum sa...

Så flotte bilder fra Kreta, Lula :)
Ser ut som dere har kost dere veldig ! :) Og så godt for deg at du klarte å sette deg på flyet igjen. Stor klem til deg :)
Nydelig LO som vanlig fra deg !

Luce sa...

Så tøff du er som har tatt tak i flyskrekken! Flotte bilder og nydelig lo. Stilig med hyssingen, nydelig blomsterklase og stilig med stempelet :o)

Aquarell sa...

Herlige feriebilder!
Og kjempeflott LO. :)