lørdag 19. juni 2010

{You are my world}

Idag har vi kjøpt STOR seng til jenta vår. Hun er 3,5 år og snakker ikke om annet enn at hun skal ha STOR seng. Så det endte med en stilig en fra Skeidar. Luna var så stolt at hun stråålte om kapp sola (som dog ikke viste seg...)

Ellers venter jeg på sommer som alle andre...humøret blir MYE bedre av litt sol...rart med det.

Men man kan jo alltids scrappe når været er så kjedelig. Jeg elsker fargepalettene til the Colorroom. Jeg koste meg med ukens farger!








11 kommentarer:

~Isabell~ sa...

knall løsning på paletten, herlig oppsett=) og jeg må si, at selv om min gutt "bare" blir førskole gutt dette året så kjenner jeg på klumpen i halsen, lille vakre prinsen min som plutselig er blitt SÅ stor=/

Ellen sa...

Fine farger, herlig bilde. Stor seng er en milepæl.

Grethe sa...

Ah! Du er så dyktig!! Utrolig inspirasjonskilde! Tusen takk for alt du deler!!

Brit Sviggum sa...

Helt nyyyydelig, Lula. Så spesiell denne var. Digger den!!!!!!
Ha en fin søndag :)

MonaV sa...

Herlige, sommerlige og friske farger.
Nydelig bilde av dere, og selvfølgelig lekkert scrappet!!!
Du er superdyktig.

Wenche sa...

NYDELIG. Herlige farger, kult oppsett og virkelig en Lula på sitt beste.

Beatemor sa...

Flott løsning på utfordringen til TCR. Synes fargene er virkelig sommerlige og herlige (selv om det er nysnø i fjella her!). Håper sommer'n kommer snart.

*marion* sa...

Så herlig , elsker utrykke ditt det er så risk å kult men alikevel tandert å vakkert

ha en herlig dag klem Marion

Brit Sviggum sa...

Gratulerer som utvalgt hos TCR ;)
Super LO!!!!!

Aquarell sa...

En stund siden jeg har sett innom bloggen din, her var det mye fint.
Liker stilen din på scrappingen, bestandig morsomt å se det du lager.
Ha en flott sommer!:D

MonaV sa...

Hei igjen:)
Jeg syns absolutt at du skal prøve deg på sånne hjertekort hihi.
De er kjempemorsomme å lage.
Legg ut i bloggen hvis du lager da, så får vi se hvor fine de blir.