fredag 16. oktober 2009

TOO much to do

Jeg har tatt på meg litt mye for tiden og bloggen blir litt forsømt:( Ved siden av jobben, så er det kursing og scrapping som gjelder...for ikke snakke om de to små barna mine...og mannen da *lol* Tiden strekker ikke til og ting har en tendens til å hope seg opp og skje samtidig, slik at alt blir bare stress;) Men men, jeg tenkte å bruke helgen på "lost times"....hihi Så jeg kommer litt ajour.

Legger ved et par loer. Dene ene er DT for Papir i hjertet. En meger råååsa lo til meg å være;) Men kos å lage.



Denne laget jeg til krigen på scrapping.no. Tuusen takk for stemmene jeg fikk!




13 kommentarer:

MonaV sa...

Smelt....så skjønne disse er.
Nydelig og delikat med hvitt og rosa.

Ønsker deg en strålende helg!

Maya sa...

Nydelige sider som vanlig fra deg..stilen din er til å bli misunnelig på..virkelig!!

Ha en fin fin helg.

Pia sa...

Nydelig, som vanlig. Hadde faktisk ikke skjønt at den nederste var din. Ellers er du jo en umulig motstander i stafetten...
Ha ei fin helg!

Hege sa...

Nydelige LOer begge to! Liker stilen din veldig godt!

Maria Therese sa...

så utrolig nydlige begge to!!

Pia sa...

wow så nydelige layout, lækre farver

Randi Elisabeth sa...

Så flotte LOer:-) Likte veldig godt de rosa ringene på den øverste, og journalingen på den nederste;-) Flotte farger på begge;-)

Anonym sa...

Herlige LOer begge to! Jeg stemmer i vei inne på forumet, så utrolig masse lekkert dere tryller fram! Du er absolutt blandt mine favoritter! :)

cecilie sa...

Nydelige LO'er, du er en inspirerende scrapper =)

Iselind sa...

Å så nyyydelig. De øya er jo bare fantastiske. Jeg liker å se deg scrappe rosa. Nydelige resultat.

Ha en fin dag.

Iselind

Ingrid sa...

Her var det mye fint, jeg må komme tilbake og titte mer etter jobb i dag!

Silje sa...

Nydelige rosa sider! Du har en særegen stil - dyktig er du! :)

Sasha Farina sa...

oh so beautiful! lovin' the colors here my friend. your work is amazing!