lørdag 18. juli 2009

Mommo min

Dagene flyr uten at det egentlig er noen spennende oppdateringer fra denne fronten;) Vi slapper av og spiser god mat. Jeg har ennå 2 uker ferie igjen, så disse skal nyyytes!

Legger ved en lo jeg laget på minitreffet her om dagen. Det er bildet av Luna med mommon sin. Hun lyser opp når Mommo kommer og snurrer selvfølgelig henne rundt lillefingeren sin *lol* Jeg har brukt hamly overlay. Jeg digger sommerfugler om dagen, noe som sikkert syntes! Jeg får slike diller, og så lager jeg en 10-15 loer med det og så får jeg en ny dille...;)

Jeg vil gjerne si til dere som er innom meg: Jeg setter såå pris på alle kommentarene deres og at dere tar dere tid til å legge igjen et spor:)) Ønsker alle sammen en fortsatt flott sommer!!!




5 kommentarer:

KjerstiKK sa...

Så koselig bilde:)

Og enig med deg, sommerfugler er digg!! Hvor kommer de fra de du har brukt her?

mariannes scrapperier m.m sa...

Så koselig. Ja, det er noe eget med mommo`er.

Linn sa...

Åhh for et herlig bilde, det bare strålte varme og for en mommo, sånn skal det være :))) Søt LO, vakre farver til bildet og jeg og fullstendig hekta på sommerfugler, blir aldri nok hihi! Flott balanse i LOen på alle vis :D

Ps tusen takk for kommentar i bloggen min, ble rørt jeg :D

Ha en fin søndag!!

Idun // Breidablikk sa...

Lekker LO! Utrolig stilig med den store sommerfuglen under bildet! :)

Marlene sa...

Denne var helt herlig!
Digger oppsettet!