søndag 28. juni 2009

Skissedillaskisse #14

Gradestokken passerte 32 grader idag! Vi koste oss på stranda hele dagen med bad og moro. Jeg og Luna holdt oss i skyggen mesteparten av tiden, men ennå ble jeg brent! Etter en slik varm og klam dag er det digg å krype under dyna med air condition i rommet;) Alle soverom har vi det i og ungene er en drøm å legge. De slokner 19.00 hver dag;)

Jeg håper noen finner tid og ork til å scrappe litt i denne varmen;) Skissdillaskisse #14 er ute nå! Når sola er gått ned og det blir en liten kjøl i rommet, så finner du frem scrappesakene og koser deg med skissa til HegeAL. Den er rålekker å leke seg med.

Mitt bidrag handler om en telttur gutta mine hadde her i mai. De dro med seg kano og koste seg på blikkstille vann. Dette bildet tok mannen min med mobilen sin;)




3 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Herlige sommerfarger og stilig bruk av den Hambly'n!

Tilte sa...

Meget smukt, stilfuldt og enkelt ... jeg får indtryk af ro/stilhed og fornemmer næsten jeg er med på kanotur :o)

Sonja sa...

Flott bruk av hemblyen ja!