onsdag 24. september 2008

Award!!

Jeg fikk denne fine awarden av søte Yasmin! Tusen takk vennen:)

Jeg vil gjerne sende denne videre til 4 stk som jeg beundrer masse. Det er godt mulig at dere har fått den før, men da får dere bare ta det som et kompliment;)

Mo9ca- Som alltid er søt og kommer med flotte kommentarer
Carrin- Som er så hjelpsom, når jeg spør om alt mellom himmel og jord*lol* og som har verdens kuleste humor. DIGGER!
Christin23- Som lager så mye vakkert at jeg får helt vondt;))
Nabon- Som alltis hjelper til når man mangler ark *lol* og som er tålmodig når den som låner ark aldri leverer i tide*dånerlitt* :))

2 kommentarer:

Carrin sa...

Oiii, så søt den var da!
Tusen tusen takk!

Lene - nabon sa...

takker og bukker, glemte å takke da du var her i stad! -skravler så fælt vettu... (jeg altså!hehe)


Snakkes senere!