søndag 24. august 2008

Min prins



Ja, jeg har ikke så mye nytt og spennende å kommer med idag.. Jeg fant et gammelt dåpsbilde av Ludvik. Så når det var stille i huset her (gutta er på fisketur), satte jeg meg ned ved pulten;) Jeg er så glad i det arket fra Prima...men jeg har ikke klart å bruke det ennå. Men så kikket jeg på Carrin sin nydelige lo i nyeste "Vi scrapper" og en lo av Jeanine Langer (min scrappeheltinne*fnis*), hvor begge bruker dette arket. Så da fikk jeg den inspirasjonen jeg trengte!!

10 kommentarer:

Carrin sa...

Nei så gøy!!
Nå blei jeg ordentlig stolt her!!!

Karina Beck sa...

SO CUTE LO.

tessa sa...

jeg blir altid så inspirert her inne ;-)

Anne Bente sa...

åhhhh så sød den dog er :)

Yasmin sa...

åh.. så fin lo!! Du er såå flink! Det er så morsomt å ha vært "vitne" til den enorme utviklingen du har hatt!! Du er jo helt fantastisk!!

Store og små sa...

Gratulerer med plass på Scrapwalken for august.

www.scrappehuset.blogspot.com

Hilde
Dt-scrappehuset

Tonje sa...

åh, så nydelig!! Det arket der var jo perfekt til bildet. Blir så glad hver gang det er oppdateringer i bloggen din:-)

Rita sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :) Jammen lager du mye flott. Fikk så lyst til å scrappe på lerret når jeg å hvor utrolig fin din ble. Likte så godt siden fra en dag i barnehagen også. Enig med Tessa, at her er det mye inspirasjon å finne :)

Mary sa...

Kjempesøt LO
han er en liten prins:))

Beate sa...

Nommen så lekker denne siden var da!! Ååhh, herlig.

Ønsker deg en flott helg. :)