onsdag 30. juli 2008

[et lite ord] # 3

Ja da er vel hetebølgen over for denne sommeren;) (og jeg er vel kanskje en av de få som er glad for det....) Jeg er ærlig talt ikke bygget for slik varme..*lol* Jeg sitter på en stol og klager over at jeg er KLAM, men er det noe verre enn å være nettopp klam!!! Å svette er greit, da får du det ut liksom, men klam har jo ikke noe for seg....det er bare ekkelt.

Det har ikke skjedd så mye spennende siden sist jeg oppdaterte. Jeg går hjemme med jenta mi ennå litt til, nyter "friheten". Scrapping blir det lite av i varmen, men jeg fikk da somlet ned noe her ikveld til Scrappemanias lite ord # 3, som var IDYLL. Det ble en enkel lo fra meg denne gangen, da scrapperommet har 35 grader!! Jeg liker så godt bildene av gutten min, da han får såpebobler. Det er så en ønsker man var 3 igjen, helt uten bekymringer, kun opptatt av Kaptein Sabeltann og ja... såpebobler*lol*, ren idyll!!



8 kommentarer:

_Kine sa...

Herlig lo! Jeg er også glad for at varmen trekker seg tilbake, jeg blir varm og utilpass og ugrei å ha med å gjøre, rett og slett :)

HegeAL sa...

å sååå digg LO, Ann Christin! Den likte jeg virkelig virkelig. Hmm...må nesten lifte nå med en gang *fnis*
-skynde meg før puppealarmen går igjen-

*klem*

Anneli sa...

Hei!
Mitt første besøk her inne hos deg (: Hege AL hadde linket til deg på bloggen sin og det var jo bra!
Har kikket litt på det du har laget og må si at jeg liker stilen din (:
Den siste LOen var veldig fin <3

Hulda sa...

Så flotte scrap du lager. Liker å holde på med slikt jeg også. Selger bl.a kort som jeg lager.

Maya sa...

Utrolig lekker LO...digger fargebruken din!!! Er glad det regner her i dag jeg....da går det ann å sitte på scrapperommet med god samvittighet :-)))

Line A sa...

Nydelig, herlig og enkel LO! Og likte fargene du har brukt her...

Yasmin sa...

Nyyyydelig side Ann christin! :D Digget glimmer mist bruken! ble lekkert!! :D

Beate sa...

Wow, så mange flotte LOer det var inne her da. Tror nok jeg må lagre bloggen din jeg hvis det er greit. :)